top of page

Bättre tillgänglighet och snabbare service

  • Skribentens bild: Niina Kuittinen
    Niina Kuittinen
  • för 7 dagar sedan
  • 1 min läsning
ree

Länsirannikon Työterveys utvecklar ständigt sina tjänster för att göra saker smidigare och snabbare. Här är några av de senaste innovationerna:


Min Arbetshälsa appen

Vi förbättrar appens funktioner, särskilt för brådskande kommunikation och telefontjänster.


Receptförnyelse online

I framtiden kan kunder enkelt förnya recept via onlinebokning.


Förbättrad telefonservice

Vi utökar telefonsvararresurserna på telefonservice. Vårt mål är att svara eller ringa tillbaka inom 24 timmar (exklusive veckoslut och helgdagar).


Akuta situationer

Om det är ett brådskande behov, till exempel ett sjukintyg som krävs samma dag, och du inte får ett tillbakasamtal inom 2 timmar, rekommenderar vi att du kontaktar din lokala vårdcentral eller socialtjänst för att få tjänsten i tid.


Observera avtalets begränsningar

Innan du bokar en tid eller kontaktar oss, vänligen kontrollera din arbetsgivares företagshälsovårdsavtal för eventuella begränsningar av sjukvårdstjänster.


 
 
bottom of page