top of page

Vår leverantör av SMS-boknings- och bekräftelsetjänsten har upplevt ett tillfälligt tekniskt problem, på grund av vilket alla boknings-/bekräftelsemeddelanden inte har gått vidare till våra kunder. Problemet har åtgärdats, men meddelandeproblemet är fortfarande synligt i vissa reservationer som gjorts före reparationen.


Våra kunder har möjlighet att kontrollera sin framtida mötesinformation genom att logga in på vår Onlinebokning av tid antingen via vår hemsida, mobilapplikation eller webbläsarversionen av kundportalen.


Du kan se dina egna möten genom att välja onlinebokning från hemsidan

Egna reservationer / Avboka en tid.

Du kan även avboka dina egna tider via onlinebokning senast dagen före bokningen.


Att logga in på onlinebokningsbokning kräver alltid stark legitimation innan du kan behandla din egen tidsbokningsinformation.




Länsirannikon Työterveys erbjuder en återuppringningstjänst. Om det är kö till telefontjänsterna och alla är upptagna erbjuder vi möjligheten till återuppringning. Då ringer vi tillbaka till det nummer varifrån vi har kontaktats.


Om du har ett hemligt telefonnummer kan du använda återuppringningstjänsten genom att först knappa in *31# och därefter det nummer du vill ringa till (010 325 2200). På så vis sparas också det dolda numret i vår återuppringningstjänst.

bottom of page