top of page
ree

Länsirannikon Työterveys kehittää jatkuvasti palveluitaan, jotta asiointi olisi entistä sujuvampaa ja nopeampaa. Tässä muutamia viimeisimpiä uudistuksia:



OmaTyöterveys-sovellus

Parannamme sovelluksen toimintoja, erityisesti kiireellisen viestinnän ja puhelinpalveluiden osalta.


Reseptien uusiminen verkossa

Jatkossa asiakkaat voivat uusia reseptit kätevästi nettiajanvarauksen kautta.


Puhelinpalvelun tehostaminen

Lisäämme asiakaspalvelupuhelimen vastaajaresursseja. Tavoitteemme on vastata tai soittaa takaisin 24 tunnin sisällä (poislukien viikonloput ja arkipyhät).


Akuutit tilanteet

Jos kyseessä on kiireellinen tarve, kuten samana päivänä vaadittava sairauspoissaolotodistus, ja takaisinsoittoa ei tule 2 tunnin sisällä, suosittelemme ottamaan yhteyttä omaan terveysasemaan tai sote-keskukseen, jotta palvelu saadaan ajoissa.


Huomioithan sopimuksen rajoitukset

Ennen ajanvarausta tai yhteydenottoa tarkastathan työnantajasi työterveyshuoltosopimuksen mahdolliset sairaanhoitopalvelun rajoitukset.



ree

Työterveyshuollossa influenssarokotukset alkavat viikolla 44.


Jos työnantajasi tarjoaa rokotteen osana työterveyshuoltoa, voit varata ajan yleisiin influenssatilaisuuksiin. Ajanvaraus rokotustilaisuuksiin avautuu nettiajanvaraukseen viikolla 42.


Influenssarokotuksia annetaan  ajanvarauksella myös työterveyshuollon vastaanotolla.


ree

Toivomme että kaikki asiakkaamme tarkistaisivat omat yhteystietonsa, erityisesti henkilökohtaisen GSM-numeron sekä kotiosoitetiedon sekä työnantajan järjestelmissä että työterveyshuollon tiedoissa. Omien tietojen ajantasaisuuden Länsirannikon Työterveydessä voi tarkistaa LRTT OmaTyöterveys-sovelluksen kautta; klikkaamalla sovelluksen oikeassa yläreunassa oleva sinisävyistä painiketta ja klikkaamalla edelleen oman nimen kohdalta, avautuu näkyviin tarkemmat yhteystiedot jotka näkyvät työterveyshuollossa. Mikäli omissa yhteystiedoissa on virheitä tai puutteita on tärkeää päivittää tiedot sekä työnantajalle että työterveyshuoltoon. Työterveyshuoltoon tietojen päivitys voi tapahtua joko työnantajan tiedoista suoraan sähköisesti (käytössä osalla asiakasorganisaatioistamme) tai vaihtoehtoisesti pyytämällä tietojen päivittämistä työterveyshuollossa asioinnin yhteydessä tai OmaTyöterveys-sovelluksen Kiireettömän viestinnän kautta.

bottom of page