top of page

SMS-varaus- ja vahvistusviestipalvelun tuottajallamme on havaittu tilapäinen tekninen häiriö, jonka vuoksi kaikki varaus-/vahvistustekstiviestit eivät ole menneet läpi asiakkaillemme. Vika on korjattu, mutta osassa ennen korjausta tehdyissä varauksissa viestiongelmaa näkyy edelleen. - Pahoittelemme asiaa.


Asiakkaillamme on mahdollisuus tarkistaa omat tulevat ajanvaraustiedot kirjautumalla nettiajanvarauksemme joko kotisivujemme kautta, mobiilisovelluksella tai asiakasportaalin selainversiolla.


Omat ajanvaraukset näkyy valitsemalla nettiajanvarauksen etusivulta

Omat varaukset / Peru aika-painike.

Omat ajanvaraukset voi myös perua nettiajanvarauksen kautta viimeistään varausta edeltävään päivään asti.


Nettiajanvaraukseen kirjautuminen edellyttää aina vahvaa tunnistautumista, ennen kuin omia ajanvaraustietoja pääsee käsittelemään.

Päivitetty: 3. toukok. 2024




Länsirannikon Työterveyden puhelinpalveluissa on käytössä takaisinsoittopalvelu. Mikäli puhelinpalveluissa on ruuhkaa ja kaikki vastaajamme ovat varattuja tarjoamme mahdollisuutta takaisinsoittoon, jolloin soitamme takaisin siihen numeroon, josta meille on soitettu.


Mikäli käytössäsi on salattu puhelinnumero, takaisinsoittopalvelua voi käyttää näppäilemällä ensin *31# ja sen jälkeen numero johon soittaa (010 325 2200). Näin myös salattu numero tallentuu takaisinsoittopalveluumme.

1
2
bottom of page