SATAKUNTA LIITTYY TAKAISINSOITTOPALVELUUN

SATAKUNTA LIITTYY MYÖS LÄNSIRANNIKON TYÖTERVEYDEN PUHELINPALVELUN TAKAISINSOITTOPALVELUUN

Soittava asiakas ohjataan takaisinsoittopalveluun, jos puhelinpalvelussamme on ruuhkaa.

Tällöin asiakas saa viestin, jossa kehotetaan jättämään soittopyyntö painamalla numeroa 1. Sen jälkeen puhelu katkeaa ja järjestelmä rekisteröi numeron ja jonotuspaikka säilyy.

Huom. Jos asiakas ei kehotuksesta huolimatta paina numeroa 1, puhelu katkeaa eikä rekisteröidy järjestelmään. Tällöin jonotuspaikka on menetetty ja tulee soittaa uudelleen.

Soitamme takaisin heti vapauduttuamme. Takaisinsoittoa yritetään 3 kertaa 3 minuutin välein. Jos asiakasta ei kuitenkaan tavoiteta, hänelle lähetetään tekstiviesti, jossa pyydetään soittamaan uudelleen (tekstiviestin lähetys edellyttää soittoa matkapuhelimesta).